The Boston Globe surt a la venda per segona vegada

Seu del New York Times. Foto de Renzo Piano.

Seu del New York Times. Foto de Renzo Piano.

L’empresa The New York Times Company ha posat a la venda el grup de New England Media Group a fi de dirigir el negoci únicament cap a la seva capçalera. La venda també inclourà actius tals com el Worcester Telegram & Gazette, les webs de BostonGlobe.com, Boston.com, Telegram.com i l’empresa de marketing GlobeDirect.

El diari novaiorquès va comprar The Boston Globe a l’any 1993 per 1.100 milions de dòlars. La raó principal per la que es desfan d’ell és perquè les vendes, juntament amb la circulació, han caigut en els últims anys. No obstant això, la publicació online s’ha posicionat com un dels diaris de referència en aspectes de disseny periodístic, ja que ha inclòs elements innovadors i tècniques com el Responsive Design.

Els encarregats del redisseny, Tito Bottita i Dan Zedek, estaran presents al llarg de les Jornades de Disseny Periodístic de la Universitat Pompeu Fabra i de ben segur que parlaran de les seves impressions desprès de saber que el diari tornava a estar en venta com a l’any 2006.

L’Equip de Jornada de Disseny Periodístic

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Jornada de Disseny Periodístic a la Xarxa

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s